Opvallend Jezelf: coachingstraject
Wat een rotvraag. Dat vond ik in ieder geval, toen die vraag mij eind 2020 weer eens werd gesteld. Ik was 3 jaar bezig, draaide €130.000 omzet en had geen idee wat ik moest zeggen. Jij hoeft nog niet op dat punt te staan, maar zo zie je maar: ook na de ‘magische ton’ is dit niet automatisch opgelost. Aan de buitenkant leek het mooi, het was ook mooi, maar ik was vooral zoekende. In een markt die uitpuilt van de businesscoaches had ik geen idee waarom mijn klanten eigenlijk voor mij kozen en hoe ik dat duidelijk kon maken aan potentiële toekomstige klanten. Daardoor voelde ik me alles behalve succesvol en zelfverzekerd.
Ik zie het bij veel ondernemers. Je business buddies denken dat je er allang bent, en er zijn zat concullega’s die juist een beetje jaloers zijn op jou omdat het zo lekker gaat. Je krijgt maandelijks nieuwe klanten binnen, het stroomt. Maar voor jou voelt het nog niet zo.
Je bent goed in wat je doet, daar twijfel je niet aan. Maar er zijn zoveel ondernemers die ongeveer hetzelfde doen als jij. Hoe langer je erover nadenkt, hoe lastiger je het vindt om uit te leggen waarom klanten juist voor jou zouden moeten kiezen.
Ik ben er inmiddels achter. En in dit traject help ik jou in 6 maanden om dit ook haarscherp te krijgen én te vertalen naar een waanzinnig marketing masterpiece waarmee je de aandacht trekt van de allerleukste klanten. Zodat ze alleen nog maar met jou willen werken.
Na deze 6 maanden...
- Weet je precies wat jouw ‘ding’ is, wat jou onderscheidt van je concurrenten en wat maakt dat jij voor de juiste klanten de allerbeste keuze bent. Je kent jezelf beter dan ooit en weet precies wat je te zeggen hebt.
- Voel én positioneer je jezelf relaxed en zelfverzekerd, waardoor de resultaten van je marketing en sales sky high gaan.
- Heb je een bijzonder stuk marketing in handen: of het nu een event, card deck, podcast serie of magazine is, het is uniek en het is doordrenkt van jouw visie. Het wordt het allerbeste dat je te geven hebt. Iets waardoor potentiële klanten er niet meer omheen kunnen: ze willen jou.
- Lukt het je om ervoor te zorgen dat de juiste mensen stoppen met scrollen wanneer ze iets van jou voorbij zien komen.
- Weet je hoe je ervoor zorgt dat je bij mensen in het hoofd zit als dé persoon met wie ze willen werken.
- Weet je wat je moet doen zodat mensen zich uitgenodigd voelen om contact met je op te nemen – terwijl jij nog niet eens weet wat ze bestaan.
- Zal je merken dat als jij naar een netwerkborrel gaat, andere mensen ook willen komen omdat ze jou willen ontmoeten.
Ik zal geen beloftes maken over een financiële groei die na deze 6 maanden door het dak gaat, maar jij snapt ook: met deze waslijst aan resultaten kán het niet anders dan dat dit zich doorvertaalt in geld. In mijn geval zorgde het ervoor dat ik in 3 maanden 2x zoveel omzet draaide als de 6 maanden daarvoor, terwijl mijn kosten juist omlaag gingen.
Jij bent zelf je grootste marketing wapen, maar zo zet je het nog niet in.
Dat wil je wel. Je wilt een vanzelfsprekende zelfverzekerdheid uitstralen en voelen. Geen seconde twijfelen over wat je zegt als iemand vraagt waarom ze bij jou moeten zijn: het moet er gewoon uitrollen. Je hebt een duidelijke eigen visie en eigen boodschap, en je wil nu eindelijk concreet weten hoe je die scherp neerzet zodat je (nog meer) de klanten bereikt met wie je het allerliefst werkt.
Voor jou geen trucjes of stappenplannen, niet weer een nieuwe strategie proberen, maar door en door je onderscheidende zelf zijn en dát op alle mogelijke manieren met de wereld delen. Zo wordt het veel makkelijker om op te vallen en ervoor te zorgen dat precies de juiste mensen denken: haar moet ik hebben.
Hier kom je natuurlijk niet zomaar. Je kan wat leuks opschrijven, maar het tot in je tenen voelen en verweven in alles wat je doet en zegt, dat is andere koek. Het toepassen en uitstralen zodat niemand meer om jou heen kan, dat is de echte uitdaging.
En precies daar zit de sleutel voor jouw groei.
“Ik vind het haast opschepperig om te zeggen, maar veel mensen uit mijn doelgroep weten wie ik ben. Een groot deel van mijn klanten klopt bij míj aan om klant te worden. De basis waardoor ik dit voor elkaar heb gekregen, heb ik samen met Karlijn gelegd. Ik ben niet de enige in mijn vakgebied, maar wanneer iemand het gesprek aangaat, komt diegene voor mij. Karlijn weet heel goed hoe je op een natuurlijke en niet-geforceerde manier mensen aan je bindt – ook mensen die jijzelf niet eens kent -, en hoe je op een ongedwongen manier het gesprek voortzet. So thanks, Karlijn!”
Het is genoeg om 'gewoon jezelf' te zijn, maar je moet het wel laten zien
Je houdt je nog in. Waar of niet waar? Je bent best lekker bezig op social media, maar in het echt ben je nog veel leuker en beter in je vak dan dat je anderen nu laat zien. Het is tijd dat de buitenwereld ziet wie jij echt bent, waar je voor staat en wat je te bieden hebt, zodat je doelgroep niemand anders wilt dan jij.
Het zal een verademing zijn; over een half jaar snap je niet hoe en waarom je het ooit anders hebt gedaan.
In dit traject staan er 6 maanden aan verrassingen op je te wachten.
Dit is geen standaard coachingstraject. Het wordt een beleving met een magisch resultaat, dat tegen die tijd waarschijnlijk alweer als de normaalste zaak op de wereld voelt omdat het zó jou is. We nemen geen genoegen met oppervlakkige ideeën die je zelf ook wel had kunnen bedenken; we gaan diep, dieper, diepst. Het mag nu ECHT gaan gebeuren. Ik ga je uitdagen. Confronteren. Ik ga je flink door elkaar rammelen, als een broodrooster waar je alle kruimels uit wilt krijgen. Je leert naar jezelf kijken zoals je nog nooit hebt gedaan, zodat je jezelf kan uiten zoals je nog nooit hebt gedaan. En na die 6 maanden ben je meer jezelf dan ooit tevoren.
We gaan werken met invalshoeken waar je concurrenten geen seconde bij stilstaan.
Om je te onderscheiden, helpt het om op een hele andere manier naar jezelf, je aanbod en je marketing te kijken.
Ieder maand pakken we een ander thema. Daar zijn elke week concrete opdrachten aan gekoppeld die je helpen om dieper en dieper in het thema te duiken. Het is automatisch wekelijks een bron van inspiratie voor originele, echt ‘eigen’ content waar niemand anders op zou komen. En tijdens de twee livedagen kom je erachter hoe anderen naar jou kijken, en wat er zo magisch is aan wie jij bent en wat jij doet.
Je hebt iets ongrijpbaars, en nu gaan we het tastbaar maken.
Zodat er geen twijfel meer bestaat over met wie mensen willen en moeten samenwerken: met jou.
Door naar de inhoud!
Wat staat je tijdens het traject te wachten?
Deel 1: bijzondere basis
We gaan tijdens dit traject doorbouwen op wat er al staat. Je doet het al goed, het werkt al. De klanten komen al binnen. Deze maand krijgen we haarscherp in beeld wát je dan precies al goed doet. Het gaat om het herkennen van wat bijzonder is aan wat jij doet en hoe je het doet, zodat we dit in de spotlight kunnen zetten voor potentiële nieuwe klanten.
Deel 2: ontdek wat jou tot jezelf maakt
Hoe zit jij in elkaar? Waarom doe jij wat je doet? Welke karaktereigenschappen en talenten van jou vind jij de normaalste zaak van de wereld, terwijl ze eigenlijk heel bijzonder zijn? Deze maand gaan we met allerlei nieuwe invalshoeken dieper dan je ooit bent gegaan. Je hoeft het niet allemaal zelf uit te vogelen: we gebruiken de officiële DISC analyse om jouw karakter in kaart te brengen. Wie ben jij écht? En waarom maakt dat je extra aantrekkelijk en voordelig voor (toekomstige) klanten?
Deel 1: bijzondere basis
We gaan tijdens dit traject doorbouwen op wat er al staat. Je doet het al goed, het werkt al. De klanten komen al binnen. Deze maand krijgen we haarscherp in beeld wát je dan precies al goed doet. Het gaat om het herkennen van wat bijzonder is aan wat jij doet en hoe je het doet, zodat we dit in de spotlight kunnen zetten voor potentiële nieuwe klanten.
Deel 2: ontdek wat jou tot jezelf maakt
Hoe zit jij in elkaar? Waarom doe jij wat je doet? Welke karaktereigenschappen en talenten van jou vind jij de normaalste zaak van de wereld, terwijl ze eigenlijk heel bijzonder zijn? Deze maand gaan we met allerlei nieuwe invalshoeken dieper dan je ooit bent gegaan. Je hoeft het niet allemaal zelf uit te vogelen: we gebruiken de officiële DISC analyse om jouw karakter in kaart te brengen. Wie ben jij écht? En waarom maakt dat je extra aantrekkelijk en voordelig voor (toekomstige) klanten?
Deel 3: jouw visie & marketing message
Hoe denk jij over jouw vakgebied? Waar wil jij je doelgroep het allerliefst mee helpen? Wat zijn de dingen die je hierover denkt, maar nog niet uitspreekt? Of die je wel uitspreekt, maar op zo’n manier dat het niet binnenkomt bij mensen? Dit gaan we deze maand uitdagen en scherpstellen, zodat jij precies weet waar je voor staat en hoe je dat impliciet en expliciet overbrengt – en dat ga je natuurlijk ook direct doen, in je content en tijdens het netwerken.
Deel 4: de start van jouw marketing masterpiece
We willen iets bijzonders. Iets opvallends. Iets wat jouw doelgroep niet vaak ziet en wat hun aandacht zal trekken. Deze maand werken we aan een plan om JOU, jouw visie, jouw boodschap, dat waar jij voor staat en wat jij te bieden hebt om te zetten tot iets concreets en tastbaars waar je doelgroep van zal smullen. Het kan vanalles worden: een magazine, een film, een boek, een audio reeks, een event. Wij bepalen op basis van alles wat we nu over jou en je boodschap weten het perfecte medium.
Deel 5: een briljant promo plan
Je masterpiece verdient een spetterende aankondiging. We gaan ervoor zorgen dat niemand om jouw lancering heen kan. Deze maand werken we aan promotiemateriaal. Eyecatchers en mustreads die ervoor zorgen dat je ideale klant direct stopt met scrollen en doorklikt naar meer informatie wanneer ze het voorbij zien komen. We brainstormen over de vetste manieren om aan te kondigen waar jij mee bezig bent, zodat het bijna is alsof we een spotlight op je zetten. Niet te missen. Aan het eind van de maand heb je een strategisch promotieplan, gevuld met content dat uit je hart en je tenen komt.
Deel 6: de kers op de taart
De maand van de puntjes op de i, onze evaluatie en jouw lancering. Je hebt in dit traject zó vaak op zoveel verschillende manieren verwoord waar JIJ voor staat, dat het helemaal vanzelfsprekend is geworden. Je verhaal is zo eigen en compleet, dat je ideale klant meteen weet wat ze aan je heeft – en het wil kopen. Deze maand pakken we alles bij elkaar, zodat je er een boek over kan schrijven én je een superstrakke pitch hebt om het in 2 zinnen samen te vatten. Maar dat is niet alles: het is ook tijd om jouw marketing masterpiece met de wereld te delen. Een knallende lancering waar niemand van je doelgroep omheen kan. Deze maand delen we de kroon op jouw werk en de kroon op ons traject met de rest van de wereld.
Deel 5: een briljant promo plan
Je masterpiece verdient een spetterende aankondiging. We gaan ervoor zorgen dat niemand om jouw lancering heen kan. Deze maand werken we aan promotiemateriaal. Eyecatchers en mustreads die ervoor zorgen dat je ideale klant direct stopt met scrollen en doorklikt naar meer informatie wanneer ze het voorbij zien komen. We brainstormen over de vetste manieren om aan te kondigen waar jij mee bezig bent, zodat het bijna is alsof we een spotlight op je zetten. Niet te missen. Aan het eind van de maand heb je een strategisch promotieplan, gevuld met content dat uit je hart en je tenen komt.
Deel 6: de kers op de taart
De maand van de puntjes op de i, onze evaluatie en jouw lancering. Je hebt in dit traject zó vaak op zoveel verschillende manieren verwoord waar JIJ voor staat, dat het helemaal vanzelfsprekend is geworden. Je verhaal is zo eigen en compleet, dat je ideale klant meteen weet wat ze aan je heeft – en het wil kopen. Deze maand pakken we alles bij elkaar, zodat je er een boek over kan schrijven én je een superstrakke pitch hebt om het in 2 zinnen samen te vatten. Maar dat is niet alles: het is ook tijd om jouw marketing masterpiece met de wereld te delen. Een knallende lancering waar niemand van je doelgroep omheen kan. Deze maand delen we de kroon op jouw werk en de kroon op ons traject met de rest van de wereld.
Je kan het traject op 3 manieren volgen
Geen keuzestress: tijdens de matchcall denk ik met je mee over de vorm die het beste bij jou past.
Optie 1
Op eigen houtje
Jij kent jezelf: je gaat het liefst gewoon lekker zelf aan de slag. Geef jou een goed stel opdrachten om aan te werken en over na te denken, en dan krijg je vanzelf de inzichten waar je naar zoekt. Maar die livedagen, met de feedback en magie van een groep, die wil je niet missen! En geloof me: de verrassende inhoud en inzichten ook niet 😉
Dit krijg je concreet:
✍️ Wekelijkse opdrachten: 26 in totaal. Hier ben je zo’n 1 à 2 uur per week mee bezig. De opdrachten gaan alle kanten op: van diepgaande denk- en schrijfstukken naar creatief knippen en plakken. Ik kan je één ding verklappen: dit zijn de opdrachten die er bij mij voor hebben gezorgd dat ik nu precies weet wat mij anders maakt. En voor de juiste klanten: de betere keus.
📅 2 groepsdagen, op 23 maart en 22 juni. Deze dag is met maximaal 8 andere ondernemers zodat het intiem en persoonlijk blijft. De inhoud hou ik nog even geheim, maar wat ik al wel kan delen: het is zó waardevol om vanuit allerlei verschillende monden te horen hoe je overkomt. Tel daarbij op: uitdagende en verrassende inhoudelijke opdrachten, prachtige locaties, heerlijke lunches en je twee dagen lang compleet onderdompelen in jouw visie en jouw boodschap… dan weet je denk ik wel waarom je er deze dagen absoluut bij wilt zijn.
De investering:
€2000 of 6x €365, ex btw.
Optie 2
Incl 1:1 begeleiding 🚀
Je zou het best zelf kunnen, scherp krijgen wat jou nou echt onderscheidt, waarom klanten absoluut met jou moeten werken en dat vol zelfverzekerdheid concreet en duidelijk communiceren. Maar je bent er al een tijdje mee bezig, en het frustreert je mateloos dat je nog steeds zoekend bent. Tijd om hulp in te schakelen! Ik geef je wekelijks feedback en laat je ook in de coachcalls precies weten wat jou anders, bijzonder en aantrekkelijk maakt voor de allerleukste klanten. Ik ben niet bang om je uit te dagen en te confronteren: we zijn klaar met de boel klein en ‘veilig’ houden. We gaan nu voor groots, eigen en resultaat.
Dit krijg je concreet:
Alles van ‘op eigen houtje’, PLUS…
👍 Wekelijks feedback op de opdrachten indien binnen de week geleverd (hallo stok achter de deur!), incl de ruimte om je twijfels, nieuwe inzichten en vette ideeën aan mij voor te leggen voor feedback.
👩💻 4 coachcalls van 1,5u voor diepere, vernieuwende en praktische inzichten. Dit zijn de momenten waarop ik je ondervraag, uitdaag, confronteer en spiegel. En soms laat ik je gewoon praten tot je erbij neervalt, zodat ik er alle bijzondere en onderscheidende dingen uit kan pikken die jij er uitfloept zonder dat je er erg in hebt. Deze calls plannen we in februari, april, mei en juli.
De investering:
€5000 of 6x €870, ex btw.
Optie 3
Het complete pakket
Dit hele traject klinkt je als muziek in de oren, maar zonder een extra stok achter de deur gaat het niks worden. Jij wilt mij elke twee weken spreken, precies weten hoe je al je inzichten praktisch kan toepassen, prioriteiten stellen en concrete en praktische to-do’s en acties met mij afstemmen. Je zoekt iemand die concreet maakt hoe je de inzichten die je in dit traject opdoet doorvoert in alle aspecten van je business: je zichtbaarheid strategie, je verkoopgesprekken, je aanbod, je netwerk strategie en ga zo maar door. Je zoekt een coach, sparringspartner en adviseur in één. En dat is precies wat je in deze samenwerking van mij krijgt.
Dit krijg je concreet:
Alles van ‘Incl feedback & 1:1 coaching’, PLUS…
👩💻 6 coachcalls van 0,5u voor strategische acties, concrete to-do’s en duidelijke prioriteiten. Deze calls plannen we eens per maand, wat betekent dat je mij elke maand sowieso twee keer spreekt en we niets laten versloffen. We gaan all-in.
📱 Voxer support: een soort whatsapp waarin ik elke doordeweekse dag met je meedenk en ter plekke feedback geef op dat waar je mee bezig bent of over twijfelt.
De investering:
€7000 of 6x €1200, ex btw.
Goed. Businesscoaches en personal branding experts genoeg. Waarom zou je dit met mij aangaan?
“Ik voel me heel vertrouwd bij jou. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik alles tegen je kan zeggen en me heel kwetsbaar kan opstellen, en ik ben niet het type dat dat makkelijk doet bij mensen. Maar dat gevoel heb ik bij jou wel heel sterk. Dat ik echt mezelf mag zijn. Dat lukt jou ook tijdens de groepsdagen: ook al ken je elkaar nog niet, je zit binnen no time in een hele veilige bubbel samen.”
Ik ben niet zomaar de zoveelste businesscoach. Wat mij onderscheidt, is mijn mensenkennis. Klinkt simpel hè? Toch is het voor zo’n 80% van mijn klanten de reden om voor mij te kiezen. Jezelf onderscheiden hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Het gaat erom dat je ervoor durft te staan wat jou bijzonder maakt, hoe normaal je het zelf ook vindt.
Die mensenkennis, dat is absoluut iets wat er altijd al ‘in’ zat bij bij. Ik was altijd al die vriendin met wie je de diepgaande en complexe gesprekken voert. Zo’n natuurlijke skill heeft potentie om nog veel meer te worden, en dat proces ben ik aangegaan door Humanistiek te studeren. Een 6 jarige studie waarin zingeving en betekenisgeving centraal staan en het rooster vol stond met vakken als psychologie, filosofie, sociologie, existentiële gespreksvoering en mensgerichte organisatiewetenschappen.
Ik ben getraind in de kunst van het luisteren: horen wat jij wél zegt maar waarvan je niet doorhebt hoe bijzonder het is, en horen wat jij níet zegt en welk stukje inzicht en kennis nog ontbreekt. Ik weet als geen ander hoe je naar boven krijgt waar het jou écht om gaat, in je hart. Klinkt cliché, maar dat is wel waar de mooiste dingen ontstaan. In je hart en in je tenen 😉 Ik zie precies waar jouw vlammetje van aangaat, en dankzij mijn 5+ jaar als businesscoach weet ik exact hoe je dit inzet op een manier waar je resultaten mee haalt. Ik breng jou tot inzichten waarmee je je bedrijf laat groeien, en als je wilt stippel ik (samen met jou, naar aanleiding van alles wat jij mij geeft) het concrete stappenplan voor je uit om die resultaten ook echt te bereiken.
Misschien vraag je je dit nog af:
Zodra jij er klaar voor bent!
We gaan zes maanden aan de slag, zodat alles de tijd heeft om op z’n plek te vallen. Wij weten dat het in deze markt met alle concurrentie echt niet meer zo simpel is. We moeten dieper gaan om écht ergens mee te komen dat impact heeft en resultaat oplevert. Elke ervaring, elk nieuw inzicht die je deze 6 maanden opdoet brengt een nieuwe nuance met zich mee. Ik laat je een half jaar lang héél veel creëren, zodat we precies de vinger erop hebben. Het resultaat: een gelaagde, superscherpe visie, boodschap én een concreet marketing masterpiece om dit met de wereld te delen. Maar we gaan niet wachten tot na die 6 maanden om er iets mee te doen: al tijdens het traject zal je merken dat je focus steeds scherper wordt en dat mensen steeds beter weten waarom ze bij jou moeten zijn. Omdat jij het weet en weet te verwoorden. Door het te gebruiken en te doen ben je aan het finetunen, wordt het steeds sterker en vanzelfsprekender en krijgt het steeds meer diepgang ipv de lege uitspraken die je bij anderen voorbij ziet komen omdat ze willen opvallen.
Als je voor ‘Inclusief 1:1 begeleiding’ of ‘Het complete pakket’ kiest wel! Elke zondag staat er een nieuwe opdracht online, en als je de opdracht binnen 7 dagen aanlevert krijg je feedback van mij op je werk. Ja, er is een deadline 😉 zo zorgen we ervoor dat je de opdrachten niet laat opstapelen. Ga je een keer op vakantie? Let me know, dan hou ik daar rekening mee.
Plan een matchcall. Ik ben niet het type businesscoach dat je in het duurste pakket probeert te kletsen, ik wil écht scherp krijgen waar jij het meeste aan hebt.
Flauw gezegd: mensen zoals jij. Kennisondernemers die geen product maar ‘zichzelf’ moeten zien te verkopen. Ondernemers voor wie hun personal brand hun grootste troef zou moeten zijn om zich te onderscheiden van concurrenten, maar die precies dáár nog zoekende in zijn. En: stuk voor stuk ondernemers die financieel hun eigen broek omhoog kunnen houden. De vaste lasten zijn allang gedekt. Maar ze willen meer. Net als jij.
Juist door wekelijks opdrachten te maken, ook als je je aandacht door allerlei verschillende shiny ideas word gegrepen, kunnen we de rode draad ontdekken in de verschillende dingen die jij interessant vindt. Wat is daar kenmerkend aan? Wat zijn al die verschillende puzzelstukjes? Daarom duurt dit traject 6 maanden: zodat we dat kunnen tracken en bijhouden en bij elkaar brengen en samen analyseren. Aan het eind heb je eindelijk inzicht in die diverse interesses van jou en herken je waar de behoefte aan continu nieuwigheid vandaan komt. Je weet dan precies wat je basis is en wanneer een tof nieuw idee iets is om op te pakken omdat het bij die basis past, of wanneer je het links mag laten liggen.
Daar kan ik natuurlijk eigenlijk geen zinnig woord over zeggen, het verschilt zó per ondernemer en wat je concreet doet met de inzichten die je opdoet. Wat ik geloof, zelf heb ervaren en ook bij mijn huidige klanten zie: weten wat jou onderscheidt, waarom mensen bij jou moeten zijn en dit zo zelfverzekerd kunnen communiceren werkt als honing. Dit is echt de reden waardoor mensen voor jou kiezen in plaats van de andere tig opties die ze hebben. En dat zal je terugzien op je bankrekening.
Dit traject is bedoeld voor de ondernemer die al een tijdje bezig is en goed kan rondkomen van haar bedrijf. Juist omdat je jezelf beter kent als ondernemer en juist omdat je je klanten al goed kent kom je tijdens dit traject tot de inzichten en antwoorden die je zoekt. Twijfel je of je ver genoeg bent voor dit traject? Vraag een matchcall aan, dan kijken we samen op welke manier ik jou het beste kan helpen.
Ja! Met een onbekende studie als Humanistiek op zak weet ik als geen ander hoe lastig dit kan zijn. Ik had jarenlang geen idee hoe ik in hemelsnaam zo’n vage, abstracte studie ‘in de markt’ kon zetten en mensen kon laten begrijpen wat mijn toegevoegde waarde is dankzij die achtergrond. Dit traject gaat niet om het vinden van een bijzondere niche, het gaat erom dat je nog veel duidelijker kan maken wat jij doet, wat mensen daaraan hebben en waarom ze specifiek voor jou zouden moeten kiezen.
Omdat ik 100% zeker wil weten dat we tijdens de livedagen met de juiste ondernemers bij elkaar zitten. Dit traject is niet voor iedereen: de match moet kloppen.
Dit is niet zomaar een training, of een coachtraject. Wat dit traject uniek maakt, is dat het echt om jou als persoon gaat. Niet je sales skills, niet je strategie of je aanbod, het gaat om jou. Als we van daaruit werken, zullen je sales en strategieën als vanzelf (nog meer) gaan stromen, omdat wat je doet zo natuurlijk is, en toch uitzonderlijk.
En daardoor onweerstaanbaar voor de allerleukste klanten.
Dit wil je niet missen.
Spreek ik je snel?