beeldmerk vogelvrij ondernemen

Leer eenvoudig verkopen

Download de gratis handleiding en leer
hoe je je klanten in 3 stappen moeiteloos
‘ja’ laat zeggen in een verkoopgesprek!

cover handleiding verkoopgesprek

Heb jij het gevoel dat je 'maar wat doet' tijdens een verkoopgesprek?

Wil je véél vaker ‘ja’ horen van potentiële klanten, maar weet je niet hoe je dit moet aanpakken?

In mijn handleiding ‘Leer eenvoudig verkopen: 3 stappen om je klant moeiteloos ‘ja’ te laten zeggen in een verkoopgesprek’ vertel ik je precies hoe je dit voor elkaar krijgt.

Het resultaat:

  • In toekomstige verkoopgesprekken heb jij je woordje klaar: je weet precies wat je moet zeggen en in welke volgorde je alles bespreekt
  • Je gaat de gesprekken zelfverzekerd en positief in
  • Je weet zó goed waar je mee bezig bent, dat je verkoopgesprekken oprecht leuk gaat vinden en niet kan wachten tot je de volgende geïnteresseerde aan de telefoon hebt
  • Je kan de potentiële klant op zijn/haar gemak stellen, waardoor de ander sneller tot een aankoop overgaat
  • Meer klanten = het werk kunnen doen dat jou gelukkig maakt én natuurlijk meer omzet!
  • Mijn bedrijf heeft dankzij het advies van Karlijn een super sterke basis gekregen. Ze denkt echt mee met je, is heel erg betrokken en goed bereikbaar. Daarnaast is ze een super leuk en inspirerend persoon om van te leren! 

    Dankzij Karlijn voel ik me nu zelfverzekerd om mijn nieuwe diensten aan te gaan bieden. Ze heeft me enorm goed geholpen bij het ontwikkelen van mijn aanbod, pitchen en de verkoopgesprekken.

    Wat ik zo fijn vind aan Karlijn als coach, is dat ze altijd goed doorvraagt. Ze zet altijd die extra mile, om ervoor te zorgen dat je na elk gesprek denkt ‘Yes, het doel van dit gesprek is 100% behaald’.

    Carlijn Ottens

    Salesfunnel Strateeg
  • Wat ik fijn vind aan Karlijn is dat ze écht kijkt naar jou als persoon, ze biedt praktische ondernemershandvatten maar zonder te vervallen in cliches die je op de gemiddelde ondernemers blog leest.

    Vanaf het eerste gesprek voelde het alsof ik Karlijn al jaren ken en ze weet altijd tijd vrij te maken als je dringend met iets zit waarover je graag wil sparren.

    Nynke Feenstra

    Toegankelijkheidsconsultant musea & maatschappij
  • Ik had al een goedlopend, groeiend bedrijf, maar ik miste diepgang en wilde graag meer uit mijn bedrijf halen. Mijn diensten zijn heel technisch en ik kwam er zelf niet uit hoe ik mijn werk menselijker kon maken. Ik bleef maar steken in de gedachte: ‘Ik wil meer, maar ik weet niet wat en hoe ik dat kan doen.’

    Karlijn heeft me geholpen om duidelijk te krijgen wat ik belangrijk vind voor mezelf en voor mijn klanten, en welke kernwaarden voor mij centraal staan. Hierdoor kreeg ik alles wat ik nodig had om een nieuwe dienst te ontwikkelen waarin ik meer kan betekenen voor mijn klanten.

    Miranda Endhoven

    WordPress Designer

Het is níet nodig om te blijven struggelen met
verkoopgesprekken. 
Leer hoe het beter kan.